maandag 31 maart 2008

Ik word al groot zeg!

Dat is wat mama steeds zegt, wat ben je toch al een grote vent! Maar eigenlijk ben ik nog klein hoor, als ik naar papa kijk, die is veeeeel groter. Wat wel zo is is dat ik al meer dan een halfjaar niet meer in mama's buik woon, maar bij pap en mam in huis! Ik heb een box waar ik in mag liggen spelen, alleen wil ik dit niet te lang, het is veel gezellig bij pap of mam op schoot! Ook heb ik nu een loopstoel, en ik leer steeds beter mijn voetjes voor elkaar te zetten, en echt vooruit te komen, knap he? Vandaag ging ik met mama naar de winkel, en toen mocht ik bij mama in de kar zitten! Dat was echt leuk, dan kan ik alles zien, en in een winkel is heeeeel veel waar ik naar kan kijken. Ook mag ik nu elke dag banaan of appel, das echt lekker hoor. En ik kan ook steeds beter van de lepel eten, al vind ik het nog steeds een gek ding. Warm eten vind ik ook wel lekker, vooral worteltjes, alleen krijg ik daar nog steeds wel buikpijn van dus krijg ik meestal maar een beetje, of een beetje pap. Ik mag er langzaam aan wennen, heb nog genoeg tijd om dat te kunnen eten. Vorige week heb ik een autostoel gehad, die vind ik zo ontzettend fijn! Die stomme maxi-cosi moet ik in liggen, en dat vind ik echt niet leuk! Ik heb dus ook al een poosje mijn buggy ipv de kinderwagenbak. 17 Maart ging ik weer met mama naar het consultatiebureau, kreeg ik weer prikjes... Echt niet leuk! Maar mama zegt, dat ze dat liever heeft dan dat ik heel ziek wordt, en dat is natuurlijk ook zo. Verder woog ik 8550 gram en was ik 67cm lang. Eigenlijk een beetje langer, maar als ze aan me gaan lopen trekken rek ik me niet goed uit, ik vind dat niet leuk.
Nu zit ik bij mama op schoot, en ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat ze niet met mij speelt, dus moet ze er maar een eind aan breien. Ze wil nog even een foto erbij doen en dan stopt ze, gelukkig!

2 reacties:

Anoniem zei

hoi hoi, ja je word zeker al een grote jongen, leuk hoe mamma het allemaal verwoord voor jou. Ga zo door met groeien en de wereld ontdekken, dan kom je er wel.

liefs henriette, kim en valicha

Ettje zei

Is wel een leuk idee, een weblog namens Daniël. Kan hij het later zelf allemaal teruglezen.

Hoe komt het dat hij buikpijn van worteltjes krijgt? Is één van de zachtste groenten die er is.

Mooie foto's weer!