maandag 17 mei 2010

Daniël 1e keer peuterschool!


Vandaag ging onze man voor het eerst naar de peuterschool.
Ik zit nu beneden even achter de pc, Tobias ligt in bed, Daniël is op de peuterschool, DIT IS RAAR!!!!
Wel makkelijk hoor, even opruimen enzo is een stuk makkelijker zo, ik kan hier ook zeker wel aan wennen, maar vreemd is het wel.
Ik was net boven de was aanzetten en toen hoorde ik Daniël van beneden roepen:
"Mama, mag ik drinken?"
Ik loop de trap af en opeens denk ik... Dat kan helemaal niet!
Gek is dat, het is toch zo in je systeem, en dan is het wel heel vreemd als ie er opeens niet is.
Maar, hij had het direct al naar zijn zin, gedag zeggen was eigenlijk al teveel want hij was net lekker aan het spelen met een hamer....
Lekker kind, ik hoop dat ie het daar naar zijn zin heeft die 2 ochtenden in de week, in voorbereiding op de basisschool, dan issie 5 dagen naar school!!
Pfff... Daar wil ik nog ff niet overna denken, dit vind ik eerst voldoende :)

Vanmiddag weer kijkers, een 2e bezichtiging, ben benieuwd!

Fijne dag allemaal!
Ik ga weer wat doen hier, en dat straks lekker mijn vent ophalen!
Mijn grote vent... Wat gaat het hard zeg....

3 reacties:

Anoniem zei

Wat ontzettend fijn dat Daniël het naar zijn zin heeft gehad. Een nieuw hoofdstuk in het leven van jullie allemaal. Onze eerste klainzeun wordt groot!!
Veel geluk lieve kerel en dat je maar veel mag gaan genieten.
Dikke smok van ons.
papa.opa Bé & mama/oma Angela

Tamara Gaal zei

Wat spannend zeg! De eerste keer naar school. Hoe vond hij het?
Wat heb je er een leuke foto van gemaakt!!! Erg leuk! Doe je dat op de computer?

Veel succes met de bezichtiging!

Groetjes Tamara.

Annemarie's Haakblog zei

Hoi Jantina, ik heb al een tijdje niks van je gehoord en ik zag je ook niet voorbij komen bij Hobbydoos. Ik ben benieuwd hoe het inmiddels met je gaat.

Groetjes, Annemarie