zondag 13 juni 2010

Fabric Basket

Zo... Dat was alweer ff geleden hè?!
Veel gebeurd hier de laatste tijd, niet echt puf gehad.
Ga niet het hele verhaal opschrijven, als je het wilt weten mag je me mailen :)
Maar, er is een paar weken geleden een ziekte geconstateerd, deze heet Sarcoïdose.
Het is een lelijke ziekte, sommige mensen hebben er veel last van, anderen veel minder. Bij mij uit het zich vooral in vreselijke moeheid, pijn in gewrichten vooral in de polsen en ellebogen (hier slik ik 4x per dag diclofenac voor), Erythema Nodosum op mijn armen en benen (huidaandoening), kortademigheid/benauwdheid, hartritmestoornissen (hier heb ik propranolol voor, maar dat heb ik nu even gestopt omdat het wel redelijk gaat zonder), en sinds de laatste tijd ook soort paniek-aanvallen... Genoeg dus :P
Komende weken staan in teken van onderzoeken, ct-scan, longfunctie-testen, mantoux en bronchoscopie. En tussendoor ben ik ook nog de 25ste jarig :)
Voel me er wisselend onder, de ene keer down, de andere keer juist positief en opgewekt dat het goed gaat.
Ik ben gelukkig, heb een fantastisch gezin, geweldige familie, superlieve en leuke vrienden... We zijn lekker aan het rondkijken naar andere huizen, gaan een drukke maar wel heerlijke periode in!
Natuurlijk is het vervelend, maar God is goed, Hij is bij me!

Wat wel jammer is is dat ik door mijn gewrichten niet echt lekker kan haken, dus ik heb mijn naaimachine weer tevoorschijn getoverd, en gisteravond lekker even bezig geweest. Is het wat?


(trouwens gemaakt via deze tutorial)

4 reacties:

Hinke zei

Sterkte en geniet van de dingen waarvan je kunt genieten... Echt een mooi mandje! Groetjes en fijne zondag, Hinke

Annemieke zei

och meid dat zijn inderdaad minder fijne berichten. Al kan ik me ook voorstellen dat het fijn is als je klachten een naam hebben gekregen. Hopenlijk heb je een milde variant! Bij mijn moeder is het 2 jaar geleden ook geconstateerd!

Veel sterkte met alle onderzoeken!!!

liefs, Annemieke

Annejet zei

Wat gaaf gemaakt! :D Wat benje toch een knapperd! Ik doet het je niet na, ik schakel dan gewoon mn moeder in ;-)

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

@ Hinke, dank je wel, ik probeer zeker te genieten van al het moois dat God ons geeft :) Ondanks mijn ziekte ben ik echt superrijk!

@Annemieke, joh, en hoe gaat het met je moeder dan? Heeft ze er veel last van? Dank voor je lieve berichtje, gaat het goed verder? Nog lekker aan het spinnen? Ik heb een spintol, maar ik kan er niks mee :P


@Annejet, Dank u dank u! Haha, en toch denk ik dat jij dat ook kan hoor! Maar, je moet het ook leuk vinden... Zijn de gordijnen mooi geworden? Love you!