zondag 21 september 2008

Onze hunk!

3 reacties:

Annejet zei

Wat een knapperd in dat bloesje, geweldig!

Bianca zei

Heej meid,

ja Stefan krijgt zn eerste tandjes door, kheb wel het idee dat ie er pijn van heeft dus wil morgen even bij een drogist kijken of er iets voor is. Vind het vervelend om te zien dat hij pijn heeft.

Daniel is echt een hunk. Wat een knapperd. Hij is toch gauw jarig??
Alvast een fijne dag gewenst.

Ik had trouwens even een vraag, ik vind jou layout altijd erg leuk, en jij hebt de foto's er lekker groot in staan.
Nu heb ik al vanalles geprobeerd maar ik krijg de foto's niet groter...
Kun jij me helpen???
Volgens mij heb jij er meer verstand van dan ik (en anders je man wel) hihihi

Liefs xx
Bianca

Ettje zei

Wat een schitterende foto, Jantina. Hij begint al echt zo op zichzelf te lijken. En 't baby-achtige gaat meer en meer verdwijnen. Prachtig!