dinsdag 16 september 2008

Sieraden in de verkoop

Ik ga weer eens mijn hobby oppakken, of eigenlijk 1 van mijn hobbies.
Ik had nog enkele eigen gemaakte sieraden liggen, en doe deze in de verkoop.
Hier kun je ze bekijken: http://picasaweb.google.nl/jantinavanveelen/Sieraden
Mocht je ergens belang bij hebben, kun je me mailen op: jvvl@jellejanvanveelen.nl
Verzendskosten komen er nog wel bij, ongeveer 3a4 postzegels, dit ligt aan het gewicht van de ketting.

Snuffel maar lekker rond, en ik hoop reacties te krijgen natuurlijk :)

2 reacties:

Anoniem zei

hey meis,

hoe gaat ie nu met jullie??

Heb er al een aantal leuke kettingen gezien, ga je ook weer nieuwe maken of dat niet? Had je die van mij nog weer kunnen maken??

Ik zal ff snuffelen als we bij jullie zijn. Tenzij je geen nieuwe meer maakt want dan wil ik misschien wat reserveren.

Ik hoor het van je.

groetjes van ons 3.

Ettje zei

Mooie sieraden, Jantina. Maar ja, 'k ben geen sieraden drager. Alleen een zilveren kettinkje, meer niet. :-) Maar 'k hoop dat je snel kopers vindt en dat dat je weer inspireert om nieuwe te maken.