dinsdag 16 februari 2010

Lekker rommelig.

Vandaag een dagje met niks eigenlijk, maar toch ook weer genoeg.
De afgelopen dagen ben ik steeds bezig met wat dingetjes uitzoeken, doosje hier doosje daar, rommeltjes hier rommeltjes daar.
Speelgoed weer eens doorzoeken, wat kapot is weg, waar niet meer mee gespeeld wordt naar zolder of weggeven.
Kaartje maken voor Job, kereltje is alweer een dikke week oud :), kaartje sturen naar een nichtje, vanavond bezoek van iemand over verzekeringen, beetje haken tussendoor.. Dingetjes op de post, pakketje versturen, de vaatwasser leegruimen, boodschapjes opruimen, kijken naar de sneeuw, met Daniël spelen, broodje smeren, aan tafel eten, opruimen, foto's bewerken, wasje vouwen en opruimen, Tobias voeden, Tobias insmeren met 1000 kilo zalf, mijn oefeningen doen die ik van de fysio kreeg gisteren, beetje e-mailen, filmpje aanzetten voor Daniël, druifjes schoonmaken en opeten met Daniël, kiwi's schillen, thee zetten......
Moet ik nog ff doorgaan?
Hihi, gewoon weer een dagje dus, lekker aanrommelen en bezig zijn.
Ik las een weblog van een nicht van ons, ze schreef dat ze er toch wel achter was dat huisvrouw zijn meer is dan een beetje theeleuten en blaadjes lezen, en ja, das waar. Maar, ik geniet ervan, en moet er niet aan denken om uit huis te moeten werken, terwijl zij daar juist wel weer zin in heeft. Gek he, hoe dat kan verschillen.

Hier nog even een foto van Tobias, lekker ventje!


En ik kijk nu uit het raam, wat een sneeuw!
Lang geleden dat ik dit gezien heb zo, wij zaten telkens net buiten het sneeuwgebied... Misschien dat meneer weer het nu even goed maakt met ons :D
Hoewel... Ik kijk ook wel weer uit naar wat meer licht en warmte, maar niet teveel hoor! Liever sneeuw dan hartje zomer voor mij :)

Doeg!

1 reacties:

Annemieke zei

erg herkenbaar :) Overigens vind ik het ook heerlijk om thuis te zijn, en niet buitenshuis hoef te werken!
Wat sneu trouwens dat Tobias zo'n last heeft van zn exceem :( En jij ook sterkte met je bekken en de hoofdpijn. Lijkt me erg zwaar als je zo weinig energie hebt..

nou fijne middag verder!!