maandag 12 juli 2010

Mooi!



Aangezien we zeker weten dat we gaan verhuizen, moeten we natuurlijk ook een interieur gaan verzinnen waar we beide blij van worden. We houden allebeide wel van strak, maar JJ toch iets meer dan ik. Ik hou juist wel van de combinatie strak met oud. Dus, af en toe kom je us wat tegen waarvan je helemaal blij wordt.
Zo zag ik net deze foto's, en ik vind dit zo mooi!
Vooral om dit te combineren met 1 of meerdere mooie oud blauwe kleuren, en strakke accesoires. Wihoeeee, zin in verhuizen!! Afgelopen 10 juli was het echt helemaal rond, de kopers hebben de financiering rond dus ons huis in officieel verkocht!
Nu zelf iets vinden, wat nog best lastig is. Maar, het gaat lukken, daar hebben we alle vertrouwen in. Zin in... Nu ons huis echt verkocht is wil ik ook eigenlijk wel zo snel mogelijk lekker weg, hihi, heerlijk ongeduldig ben ik toch.
Naja, we zien het wel.

Afgelopen week was ik met de boys in Vlagtwedde.
Het was heerlijk, we hebben erg genoten van de ruimte en het buitenzijn.
Wat wel jammer was was de warmte, ik kan daar erg slecht tegen, en de jongens ook.
Maar goed, juist daarom was het heerlijk met de tuin en de ruimte daar, echt fijn.

Morgen meer, ik ga nu de spullen van afgelopen week opruimen, daar had ik gister geen zin meer in. Luiwammes dat ik ben...

2 reacties:

Tamara Gaal zei

Ik kan me voorstellen, dat je er zin hebt! Heerlijk toch, al die voorpret! Genietze!!!'

Groetjes Tamara.

Unknown zei

Dit ziet er idd uit als een goede combi! Enne.. retro in combinatie met strak kan erg mooi zijn :-)
(en dat zeg ik, absolute liefhebber van strak ;-))