dinsdag 17 november 2009

Ziek

Zoals de titel het al zegt, hier zijn we een beetje ziek.
Tobias heeft spruw, zowel luierspruw als mondspruw, dus het kereltje is niet fit!
Wat ik vooral zielig vind is dat ie zich niet lekker vol kan drinken, omdat ie pijn heeft in zijn mondje. Hierdoor slaapt ie ook niet echt lekker natuurlijk, en wij ook minder :P
Ikzelf ben ook ziekig, kom net weer boven een teil kokend water vandaan.
Mijn holtes zitten dicht, heb het benauwd, koppijn.... Griep dus.
Maar, mijn temperatuur is niet schrikbarend, dus dat is wel heel fijn.
Daniël was gister en vandaag ook wat hangerig, maar mijn vermoeden is dat dit meer door een te druk weekend komt.
JJ heeft gisteren tot bijna 00.00u overgewerkt, dus die is het ook wel een beetje zat. Omdat ie gister zo lang is doorgegaan, kon ie vanavond gewoon lekker thuis zijn, dus dat is heeeeel fijn, en lief ook!

Zaterdagavond heeft Daniël voor het eerst zijn schoen gezet, helemaal blij was hij met zijn autootjes die hij de volgende ochtend in zijn laarsje vond.
Ook vanavond staat de laars weer op, met een wortel, en zijn geknutselde paddestoelen. Ben benieuwd wat de Sint erin zal stoppen vannacht :)
We hebben wel duidelijk gemaakt dat de Sint niet altijd maar kadootjes in schoenen en laarzen stopt, anders houdt hij natuurlijk niks over om op zijn verjaardag uit te delen. Wie weet zit er iets lekkers in.

Goed, ik ga nog even kijken naar wat een rondbreinaald kost.
Wilde beginnen aan een mutjes voor Daniël, maar daar heb ik dus een rondbreinaald voor nodig. Of pennen zonder knop, maar ook die bezit ik niet.
Dan maar lekker haken :)
En natuurlijk vroeg naar bed!

1 reacties:

Annemieke zei

Ach wat naar dat jullie allemaal hangerig en ziek zijn! Das niet fijn!! Beterschap voor jullie!!!
Ach spruw, onze meid heeft daar 1,5 maand geleden ook last van gehad, geen pretje idd..

Hihi wat leuk dat Daniel zo blij was met zn cadeautje! leuke nederlandse traditie!!

Nou succes met alles!!

Annemieke